دلم هوای آفتاب می کند...


طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
۲۸ مهر۱۵:۰۵

یک بانو | ۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۵:۰۵

نظرات  (۱)

سلام بانو...

عکسهاتون خیلی زیبا هستند....

من هم عکاسی می کنم و خوشحالم کسی رو پیدا کردم که دیدگاه یکسانی با من داره و نگاهش از پشت لنز همون ظرافت و وابستگی به خالق حقیقی سوژه هارو داره...چیزی که اینروزا کم پیدا میشه ... عکاسای این دوره زمونه انگار می خوان با عکساشون خودشون رو نشون بدن نه عظمت و بزرگی خالق مهربونمون رو....


از آشنایی باهاتون خوشحالم...

و خوشحالتر می شم که بیشتر با شما و آثارتون آشنا بشم...

حوریه هستم :)

با اجازه تون لینک شدید...


یاعلی.

پاسخ:
سلام حوریه بانو.
خیلی خوش آمدید.
من هم از آشنایی با خوشحالم.
شمایی که نگاهی موحدانه به اطرافتون دارید...

خیلی ممنونم از نظرتون.
خدا رو شکر میکنم که با نگاهتان به عکس ها،خدای جاری در عکس ها را یاد کردید.

امیدوارم بازهم از حضورتون و نظرات مفیدتون در این فضای مجازی استفاده کنم.

در پناهش باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">